Subject: mahasõidu rajamisest riigimaanteele 83 Suuremõisa-Käina-Emmaste tee
From: "Marin Must" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 13:09:35 +0200

Tere

Hiiu maakonnas Hiiumaa vallas Jausa külas asuva Kapteni kinnisaja 
(katastritunnus 17502:001:0400) omanik on esitanud Maa-ametile taotluse 
servituudi seadmiseks riigi omandis olevale Jaago kinnisasjale 
(katastritunnus 20501:001:0766). Servituuti taotletakse Kapteni kinnisasjale 
juurdepääsu tagamiseks.

Jaago kinnisasi piirneb riigimaanteega 83 Suuremõisa-Käina-Emmaste tee ning 
sellelt ei ole olemasolevat mahasõitu. Palun Transpordiameti arvamust, kas 
uue mahasõidu rajamine Jaago kinnisasjale (kinnisasja ida või lääne servast) 
on võimalik.

Lugupidamisega

Marin Must

peaspetsialist | kasutusõiguste ja maade arvestuse büroo

5392 8399| [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Maa-amet

Mustamäe tee 51 | 10621 Tallinn | 665 0600

www.maaamet.ee <http://www.maaamet.ee>
geoportaal.maaamet.ee <https://geoportaal.maaamet.ee/>

 <https://www.facebook.com/maaamet.ee/> 
<https://www.youtube.com/channel/UCZHzQ_-7fbDtV3M-kcKy1Sw> 
<https://twitter.com/maaamet/>

Suuname asjatundlikult maatoiminguid ning varustame ühiskonda maa- ja 
ruumiandmetega.